My Story

AHAD (siang) : Maleh betul lerr nak keje esok....

AHAD (malam) : Nak tido pun susah... termenung ajerrr...
 

ISNIN : On the way gi keje... jem..ari - ari jem...jem ari - ari... adus..


Sampai kat opis..sebab stuck kat jem tadi..so, cam biasa..exercise skit... renggangkan aper - aper yang patut

satu..dua...tiga....tiga lagi

pastu buat keje cam biasa... sebab rajin kan..so hasilnyer off course ler manarik dan ganjarnyer pun besar

Yang paling sayang kat kita masa tu boss lerr...hikhik

Kawan pun ramai..

Rupa - rupanyer...dalam diam ader orang yang jelous ngan aku... tak boleh nak tengok aku senang.. tak boleh nak tengok aku gembira... jelous sesangat kat aku..tah apasal tah...

Dalam aku baik hati dier nak kenekan aku... dier ngap aku dari belakang.... ni tak boleh jadik nie...

Sebab aku tak suka nak dengar cerita orang... so, aku ngan geng aku peratikan sendiri perangai buruk dier

Sah...memang sah... dier dah hasut bos aku... sialan lok... geram nie... memang dier ampu kuat ... keje malas... mengampu ajer keje dier...tak boleh jadi nie

Kiteworang panggil meeting dan peratikan dier... nak tengok waktu sesuai..nahas ler ko...

Sebab geram punyer pasal... aku kejar dier dulu

Pastu member aku lak kejar....

Dapat gak aku akhirnyerr...kehkeh..padan muka kau

Puas hati aku...haha

Pheonix; haha...gembiranyerr

No comments:

Post a Comment