Amy and Awie

Ok, kalo sebelum nie korang dengar pasal Ziana Zain (double Z) so, kali aku nak bawak korang kepada Mr. Double A (Amy and Awie). KAlo korang tanyer akukan, bukan nama sahaja yang double A, tetapi mutu vokal, rock show dan bermacam - macam kategori lagi aku kelaskan sebagai Double A untuk kedua - dua artis nie. Memang superb dan sehingga sekarang pun tiada mana - mana artis yang dapat menandingi kehebatan kedua - duanyer..

Was borned dalam dua gergasi rock yang paling di geruni dan di hormati iaitu Search dan Wings yang memang betul - betul rock...bukan stock rock lembik macam kebanyakkannyer lahkan.....mempunyai vokal yang unik, dan masing - masing mempunyai identiti dan peminat mereka yang tersendiri... walaupun begitu, kebanyakkan peminat Search secara otomatiknyer akan minat Wings dan begitulah sebaliknyerr... bagus tak.... korang boleh tengok...apabila konsert meraka di gabungkan.... memang luar biasa sambutannyerr....

Kalo aku nak citer pasal lagu dorang, macam ler korang tak tahu... hanya satu kesimpulan yang aku boleh buat di ruangan yang terhad nie... korang beli korang tak rugi....hahaha... camtu sekali. Dorang nie bagi aku, memang ader power, memang unggul, memang satu anugerah... sebab sejak kemunculan dorang dari era 80-an hingga sekarang... masih belum ader pengganti tempat untuk mereka... bak kata orang tu... dorang berdua nie di dalam kelas yang tersendiri...bravo...bravo...


Pheonix; bukan aper, rock skarang dah macam kategori balada jerr...

No comments:

Post a Comment