Akademi Fantasia Musim Ke - 8 - Final Edition


Malam tadi baru ajer berlangsung konsert akhir Akademi Fantasia Musim yang Ke - 8 yang mana menyaksikan kemenangan berpihak kepada Shahir... Tahniah di ucapkan... tapi yang aku dengar pendapat orang semasa sama - sama menyaksikan acara final tersebut... di katakan Shahir tidak layak... betul kerr?

Aku tanya kenapa kau cakap camtu tu....

Mana taknyer... orang yang terkeluar di bawak masuk semula... dan dengar citer jugak... pengetua AF8 juga mengeluarkan statment... yang Shahir satu bakat baru yang mempunyai package.. mempunyai suara jantan dan berwajah handsome..

Ok... itu ajer... Mawi pun macam tu jugak dulu kan...

Ialah... tapi.. sebelum pertandingan Final.. pengetua tersebut juga dah seolah - olah memberi kata putus yang Shahir bakal menjadi juara...

Aku tak nak campur ler... sebab korang semua peminat setia.. tapi bagi aku.. kalo orang yang korang tak sokong menang.. memacam ler korang kate.. biasalah resam dunia hiburan...

Tapi kalo di pikir - pikir balik kan... logik juga... bagaimana sistem undian semula boleh wujud... sebab kalo dah tersingkir... tersingkir ler jugak... ini tak.. ader undi masuk semula pula.. seolah - olah... penganjur pertandingan atau pihak tertentu tidak bersetuju dengan undian dari penonton... tapi la kan.. kalo tidak bersetuju dengan undian penonton... kenapa teruskan... adakah ini merupakan salah satu dari strategi perniagaan?

Entah lah... bagi aku.. semua ini entertainment... kalo tidak suka.. tak payah tengok... kalau benci.. angkat kaki... haha

Apa - apapun.. TAHNIAH kepada Shahir...


Pheonix; no komen..

No comments:

Post a Comment