Katak tu Halal kerrr...

Sebenarnyer citer nie aku dah lama tahu dah... tapi sebab dapat email dri member ari nie so, aku nak panjangkanlah peringatan ini...

First time nengok...geli siot...ngak bisa tatapan lagi... pasai 'Mee Katak' lerrr. The problem is... restoran tu ader sijil 'HALAL'... sijil tu memang lerr halal..tapi makanan yang di sediakan halal kerr... sadisnyerr...kopitiam tu... dia dapat sijil tu secara halal ker secara haram ker aku tak tahu...memacam lerr... dulu ader gak kes...cicak dalam sos cili, tikus ler lipas lerr.. cipan jer lom jumper lagi.. kalo ade korang email kat aku ehhh

Pada member sume.. berhati - hatilah kalo makan di luar... timbul rase was - was dan syak wasangka... angkat kaki makan kat gumah ajer lerr... 'Makan tanpa was - was'..bagi aku tanda Halal yang diperlekehkan tu memang melampau dan kurang ajar lerr.. just make it simple.... kalo tak halal buat cara tak halal...yang ngada - ngada tampal tanda halal tu saper suruh... ingat poster iklan ubat gigi kerr..


No comments:

Post a Comment