Tioman Island - Panuba Inn Resort

Hari nie bit free 'n' easy skit... so, aku nak update korang pasal last year Isle Trip de' Tioman. dalam bulan tiga gak lerr... nanti korang ingat aku temberang korang lak.. sebab versi Kapas aku ader mentioned pasal Tioman... cuma kali nie gambar guna normal digital Canon Camera aku (my 1st princess) so, gamba pun ala kadar ajer... jangan korang kecik ati dah..

De' Tioman kiteworang ambik 1/2 package tapi still maintain 4D3N sebab last day tu memang kiteworang plan jungle tracking gi resort sebelah...sajer ngada - ngada...Pegi lapo.. balik pun lapo..hahaha... nasib baik stock maggi always available..

Aktiviti - aktiviti kiteworang masa tu lagi mencabar lerr sebab sume pegi single... selain tu makan & tido tu wajib, snoorkeling di 3 kawasan yang banyak ikan (besar, kecik, merah, kuning, biru, hijau dsb) - Pegi Marine Park, jungle tracking, memancing kat jeti dan beberapa aktiviti - aktiviti lain... korang tengok sendiri ler panorama - panorama yang sempat aku rakam untuk tatapan korang sume....

No comments:

Post a Comment