Khawin Vs Umrah

Perjalanan aku ari Sabtu lepas memang penat giler... KL - Batu Pahat -KL - membe kahwin. Jangkaan pegi bertiga, alih - alih atas sebab - sebab yang tertentu, sorang cancel last minit... tinggal ler berdua... yang best part... 2 - 2 nie tak pernah masuk Batu Pahat... tapi sebab hero kan... alih - alih jumper gak... tapi sesampai ajer.. pengantin tengah dok bersantapan.... ok lerr gak kan.

Masuk ajer.. pasang my NIKON D*** kebanggaan aku.. snap 2 tiga keping gambo pengantin tengah makan... (bukan aper... sajer tunjuk muka kat pengantin.... jaga ati kawan).. pastu aku ler pulak gi makan... Jeling - jeling kat meja buffet... nampak... TAPAI ngan BUBUR PULUT ITAM... beshhhhnyerr... Ambik isi dlm pinggan lain lerr... kuah asing... ader kerr ....

Pas ding dong ngan pengantin.. aku pun kuar dari Batu Pahat anta member sorang tu balik then terus aku shoot ker Taman Melawati... jumpa member baik lak..sebab minggu depan dier nak pegi UMRAH... errmmm... umrah ehh... seronok gak tu.... pas dinner ngan dier plus beborakan... kiteworang pun bersalaman dan bermaaf - maafan. shoot lak balik gumah.. muka dah macam cipan tak cukup tido.. sembab ajer.....

On the way balik... terpikir ler sejenak.... dua perkara yang masih aku pending.... KHAWIN dan HAJI atau UMRAH... biler ler agaknyer kan....

1 comment:

  1. dun worry, details ko aritu kitaorg dah frwd kan ke agensi cari jodoh...hehehehe...

    -achik-

    ReplyDelete