Santai Kapas Island - Part II














Cantek tak... My new Nikon D++ haha...malu nak bagitahu sebab beginer ajer... ok lerr.. di pendekkan cite... sampai di Kapas Island Resort dan sebagai penganjur..memacam lerr yang kiteroworang buat... antaranya.. makan, tido, sand castle competition, snoorkeling, beach volleyball ngan pekerja KIR.. main chess, bergambar dan pelbagai lagi lerrr.... seronok tu seronok lerr... ramai lerr katakan... cuma kalo kompare ngan Tioman... especially kat Panuba... memang jauh... Panuba Superb siot.... try lerr kalo nak tahu...

So, sebab korang baik ngan aku, aku bagi ler korang tengok sikit gambo semasa kiteworang disana. Walaupun x releven.. korang buat tak tahu ajer lerr ehhh... janji my new NIKON..hahah
Overall kalo saper nak pegi aku bagi *** bintang... hahaha... nasib baik balik kiteworang direct gi pasar payang... terubat ler skit... apa - apa pun.. syabas kat group aku... berjaya gak rombongan cik kiah kali ini... walaupun bukan taraf ***** bintang... yang pasti sume seronok N enjoy... ok ler thuuuu...

Lantak korang lerr... penat lak aku adjust gambo kat atas nie... tonggang terbalik gak

No comments:

Post a Comment